onsdag 26 december 2012

Fruktlåda hos Linneas Atelje

Idag är det onsdag & annandagjul & jag bloggar naturligtvis hos Linneas Atelje.
Jag har använt mig av en clementinlåda som jag köpte på affären för några veckor sedan.
Clementinerna är slut & jag har hottat upp den lite. =)


Lite färg.
 
Titta så fint det blev!
 






 
 
 
Så här blev det när allt var klart. =)


Jag är så otroligt nöjd med denna låda, den har allt som jag gillar, hÄnglar & stÄnglar, blått papper, blommor, glitter, dies, charms & lite ögongodis.


Med denna låda tänker jag vara med på 4 olika utmaningar.




Må så gott
 
 
 







14 kommentarer:

  1. Vilken fin låda - kul ide att aktar en clementinlåda!
    Gillar den massor!
    God fortsättning!!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Helt, helt uuuuuunderbar! Vilken fantastisk present!

    SvaraRadera
  3. Wow! Den där lådan blev helt klart mycket roligare :D Vad duktig du är :)

    SvaraRadera
  4. WOOHOOW Sicken fantastiskt fin låda

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  5. Så lekker denne ble! En god ide til fruktkorg på bordet eller som en gave! Takk for at du scrapper med NSHK!
    ~Karen Elise~

    SvaraRadera
  6. Wow, this is just fantastic! Look at all that detail.

    Thank you so much for playing along with us at Lawnscaping!

    SvaraRadera
  7. Dette var en lekker frukteske som du har dekorert og fylt med deilig jule"godter". Tusen takk for ditt bidrag til Kort 'o' Mania. Fortsatt god jul! Klem Jeanette :)

    SvaraRadera
  8. Tack för alla fina ord från er tjejer.
    Må så gott!
    O´Kelly

    SvaraRadera
  9. Jättesnyggt!!!
    Kul idé att altra en fruktlåda och snyggt utfört.
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  10. Super cute project. I hope you had a happy holiday! Thanks for playing with us at Lawnscaping!

    SvaraRadera
  11. Så jättefint! Den kan du verkligen vara nöjd med.

    SvaraRadera
  12. Wow this is stunning, lovely creation, thanks for sharing with us at LHOSM, hugs Liz xx

    SvaraRadera
  13. For en utrolig smart ide, den ble jo kjempe lekkert!
    Takk for at du scrapper med NSHK!
    Klem,Mari

    SvaraRadera