söndag 16 december 2012

100% NORR Utmaning # 55

Här kommer mitt bidrag till 100% Norrs utmaning # 55

Utmaning # 55!
Jag vill att ni gör ett alster med snöflingor. Det kan vara vilken typ av alster som helst, kort, LO eller altrat. Och snöflingorna får också lov att vara av olika typ, stämplat, stansat, embossat eller på pappret.
Dock finns det en liten twist, jag vill att ni har med något blått på alstret.



Jag har valt att göra ett julkort. =)
 Jag har använt blått papper, blåa blings & naturligtvis snöflingor.
 







Insidan.





Ha en riktigt trevlig 3:e advent! =)
 
Kramisar











 

2 kommentarer:

  1. Vilket fint kort! Helt underbart med många snygga detaljer att vila ögonen på!

    SvaraRadera
  2. Jättevackert! Kul att du ville vara med i vår utmaning.

    Pippin (100% NORR)

    SvaraRadera