söndag 26 februari 2012

4 skiss

Skiss 4.

Tolka skissen fritt. Du får vrida och vända på den, ta bort eller lägga dit element MEN det skall tydligt synas att du utgått från skissen.

Både pappersscrap och digiscrap är tillåtet.

Lånat från Scrapgalens CC




Här kommer min tolkning av denna skiss.






Viktor är verkligen en kämpe på alla sätt & vis.





Stark & fri heter pappret & kommer från Maja Design.


Den här passar så otroligt in på oss. Dagen innan hade jag varit inne på SVT-play & sett på en serie som heter "Född att vara annorlunda". Det handlar om sex st barn med olika diagnoser. En av dessa barn har en diagnos som liknar Viktor. Jag blev så berörd & kunde inte släppa detta. Så när jag tog tag i utmaningen så fanns alla saker på plats så att säga. Pappret - Stark & fri, kort på Viktor, en underbar skiss & dekorationer av olika slag. Titeln var svårast att hitta åt. Jag gjorde allt klart & satt länge & funderade. Den fick ligga en natt & sedan kom jag på det. KÄMPE - det var så perfekt till LO´n.

Vi har kämpat med många saker under Viktors tid. Men vi har världens bästa unge.

Må så gott & ta hand om er.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar