onsdag 21 december 2011

Snart jul!

Nu är det snart jul & allt vad det innebär.
Jag har varit lat, trött & helt enkelt inte laddad för uppdateringar på bloggen.
Den har inte haft prio ett.
Men jag har iallafall gjort några kort & framförallt så satt jag uppe på torsdagkvällen förra veckan & gjorde julkort. Julkorten som skulle postas på fredagen för att komma fram innan jul. Som vanligt i sista minut.
Lite typiskt mig. SUCK.
Men jag hade gjort 5 förut under hösten så det blev bara 19 st under kvällen.
För att hinna med dessa så blev det enbart stämplade kort. Så kan det bli. =)

Jag har knäppt några kort men de är fortfarande i kameran. Måste lägga in dem i datorn.
Men inte i kväll. Det får bli en annan dag.

Må så gott & ta hand om er & alla som ni håller kära.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar